Obchodní platné při objednání prostřednictvím rychlé objednávky – formuláře.
Objednané zboží si vyzvednete u nás ve studiu nebo zašleme na vaši adresu.
Odesíláme GLS kurýrem nebo Českou poštou, nově zasíláme do Zásilkovny.
Dodací lhůta je cca 5 pracovních dní. O termínu a způsobu dodání informujeme zákazníky emailem.
Poštovné
- Česká pošta, dobírka, 145 Kč
- Česká pošta, platba předem, 109 Kč
- GLS kurýr, dobírka, 123 Kč
- GLS kurýr, platba předem, 78 Kč
- ZÁSILKOVNA, dobírka, 84 Kč
- ZÁSILKOVNA, platba předem, jen 65 Kč
- OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA, pouze pro Val. Meziříčí (studio 830) a Rožnov p. R.
Způsob platby
Dobírka – platba při převzetí zásilky
Platba předem – platební údaje budou zaslány po přijetí objednávky
Reklamační řád
Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost jej bez uvedení důvodu vrátit a budou vám zpět zaslány peníze (bankovním převodem).
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace o postupu a vyřízení.
Aby bylo nakupování bezrizikové, dodržujeme zásadu „Záruka vrácení peněz„. Jsou vráceny pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírka nebude přijata.
Podmínkou vrácení peněz je:
Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží.
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (emailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.
Tyto stránky jsou osobními stránkami člena Oriflame. Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz